Marketing Insights - Research - Analytics

  • Drie procent groei voor TV-reclamemarkt
    Drie procent groei voor TV-reclamemarkt

    In de eerste helft van 2018 is de TV-reclamemarkt in haar nieuwe definitie uitgekomen op € 392 miljoen. Dit is een stijging van 3,0% in vergelijking met de eerste helft van 2017. De spotmarkt voor TV en online video is uitgekomen op € 350 miljoen, een groei van 4,0%.

    Lees verder

  • Artificial intelligence steeds meer vertrouwd voor consumenten
    Artificial intelligence steeds meer vertrouwd voor consumenten

    Nederlandse consumenten raken steeds meer vertrouwd met artificial intelligence. Zo geeft 70 procent aan met kunstmatige intelligentie ervaringen te hebben. Van deze groep is 69 procent tevreden over de interactie met AI.

    Lees verder

  • Ex-Cambridge Analytica exec opens 'ethical' data firm
    Ex-Cambridge Analytica exec opens 'ethical' data firm

    In the UK, former Cambridge Analytica (CA) exec Ahmad Al-Khatib has launched an 'ethically based' data analytics business called Auspex International.

    Lees verder

  • New considerations for mapping today’s physician journey
    New considerations for mapping today’s physician journey

    Conventional research approaches to understanding prescribing behavior lack the insights required today, according to SKIM's research.

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

  • Drie procent groei voor TV-reclamemarkt
    Drie procent groei voor TV-reclamemarkt

    Lees verder

  • Artificial intelligence steeds meer vertrouwd voor consumenten
    Artificial intelligence steeds meer vertrouwd voor consumenten

    Lees verder

  • Ex-Cambridge Analytica exec opens 'ethical' data firm
    Ex-Cambridge Analytica exec opens 'ethical' data firm

    Lees verder

  • New considerations for mapping today’s physician journey
    New considerations for mapping today’s physician journey

    Lees verder

Best of Today

  • Drie procent groei voor TV-reclamemarkt

    Drie procent groei voor TV-reclamemarkt

    In de eerste helft van 2018 is de TV-reclamemarkt in haar nieuwe definitie uitgekomen op € 392 miljoen. Dit is een stijging van 3,0% in vergelijking met de eerste helft van 2017. De spotmarkt voor TV en online video is uitgekomen op € 350 miljoen, een groei van 4,0%.

    Lees verder...

  • SBB - Senior arbeidsmarktonderzoeker

    SBB - Senior arbeidsmarktonderzoeker

    Mbo-studenten hebben de beste praktijkopleiding met uitzicht op een baan en bedrijven beschikken nu en in de toekomst over de vakmensen die ze nodig hebben. Dat zijn de doelen van de Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB). Binnen SBB spreken onderwijs en bedrijfsleven af wat een student moet weten en kunnen als hij zijn diploma heeft behaald.

    Lees verder...

  • Artificial intelligence steeds meer vertrouwd voor consumenten

    Artificial intelligence steeds meer vertrouwd voor consumenten

    Nederlandse consumenten raken steeds meer vertrouwd met artificial intelligence. Zo geeft 70 procent aan met kunstmatige intelligentie ervaringen te hebben. Van deze groep is 69 procent tevreden over de interactie met AI.

    Lees verder...

    Marketing Insights - Research - Analytics

    Aanmelden Cloutoday