Nieuwe marktingpartners op het MIE 2019

De organsiatie van het MIE heeft in de afgelopen maaanden samenwerkingsverbanden gesloten met een aantal gerenomeerde marketing koepels.

Effie-cases prominent op het MIE 2019

Er worden jaarlijks 50 cases aangeboden bij de EFFIE-jury. Slechts een handje vol halen het podium. Zij sprongen er boven uit, maar daarmee krijgen de overige inzenders eigenlijk te weinig eer voor al hun inspanningen. Het MIE biedt deze inzenders, die het net niet haalden, ook een podium. In een speciale EFFIE-zaal op het MIE worden gedurende de twee MIE dagen een groot aantal van deze EFFIE-cases gepresenteerd.

De Effie’s zijn wereldwijd de meest prestigieuze vakprijzen voor de marketing- en reclamebranche. De Effie Award wordt toegekend voor effectieve communicatie in meer dan 30 landen verspreid over 5 continenten. De Effie is eigendom van Effie Worldwide, Inc. gevestigd in New York (VS) en wordt sinds 1983 in Nederland uitgereikt. Inzenders voor de Effie moeten aantonen dat de communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het behalen van een buitengewoon marketingresultaat. Deze veruit belangrijkste communicatieprijs van Nederland wordt georganiseerd door de VEA, Vereniging van Communicatie- adviesbureaus en BVA, Bond van Adverteerders.

PIM, Platform Innovatie in Marketing

Dit marketing platform zal prominent aanwezig zijn op het MIE 2019. In een eigen zaal zullen marketingvertegenwoordigers van het PIM hun inzichten met de bezoekers delen.
Het Platform Innovatieve Marketing is een kennisnetwerk op het raakvlak van Marketing, Innovatie en Technologieën. Men heeft als doel de commerciële slag- vaardigheid van de aangesloten leden te vergroten en van Nederland het beste marketingland van Europa te maken. Het PIM netwerk bestaat uit 750 leden.

BVA, Bond van Adverteerders

Op het MIE van 2019 zal de BVA acte de présence geven. De Bond verzorgt een aantal lezingen en workshops op het MIE. Met deze nieuwe partner komt het MIE onder de aandacht van de grootste adverteerders van Nederland.
De BVA is dé vertegenwoordiger van adverteerders met als doel het bevorderen en het bewaken van de vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie en het vergroten van de effectiviteit van die communicatie.

AdfoGroep

Door een versterkte samenwerking met de AdfoGroep krijgen maar liefst 300 marketeers toegang tot het MIE 2019.

Bureau voor Cultuur Marketing

Het bureau zorgt ervoor dat we zo’n 600 extra marketeers bereiken in de culturele sector.

NVFM, Nederlandse Vereniging voor Farma Managers

De NVFM en de Profgroep Healthcare zullen op het MIE 2019 gezamenlijk een aantal lezingen verzorgen gericht op de gezondheidszorg en de farma-industrie. De NVFM heeft een grote achterban van 500 belangstellenden.

Aanmelden Cloutoday