Blog

Digital Analytics Congres 2018

Digital Analytics Congres 2018

Derde Digital Analytics Congres maakt data begrijpelijk
Op 9 oktober vond voor de derde keer het Digital Analytics Congres plaats. In de Jaarbeurs in Utrecht kwamen meer dan 200 digital analytics experts samen om hun kennis van digital analytics te vergroten. En met sprekers als Peter O’Neill, Daniel Waisberg en Gert Franke was dat een genot.

Lees meer

Cristian van Nispen

Cristian van Nispen

Voorbij de hype van Google's CSS
Google introduceert Comparison Shopping Services (CSS) om te voldoen aan de Europese wetgeving over marktwerking. Om de concurrentie aan te moedigen, zet Google scherpe financiële prikkels in waarmee het aantal prijsvergelijkers in Google Shopping groeit en adverteerders graag overstappen.

Lees meer

Peter O'Neill

Peter O'Neill

In elke organisatie hoort een data-analist

Peter O’Neill helpt organisaties om meer uit hun data te halen. Op het Digital Analytics Congres van 9 oktober, vertelt hij wat er vaak nog fout gaat. Organisaties moeten volgens de Brit heel anders naar digital analytics gaan kijken en niet bang zijn om erin te investeren. 

Lees meer

Clever°Franke

Clever°Franke

Simpele, snelle communicatie voor visuele wezens

Het visualiseren van data is lichtjaren verwijderd van de aloude taartgrafiek Het Nederlandse bureau Clever°Franke creëert tegenwoordig visualisaties die net zozeer entertainen als informeren, en gooit daarmee internationaal hoge ogen. Medeoprichter Gert Franke vertelt op het Digital Analytics Congres van 9 oktober over de kracht en de noodzaak van visuele communicatie.

Lees meer

Kevin Swelsen

Kevin Swelsen

Data x Visie = Inzicht

Ruim anderhalf jaar geleden werd Kevin Swelsen door een recruiter gevraagd om bij Wehkamp product experimentation, CRO en analytics naar een hoger plan te tillen. In Clou en op het Digital Analytics Congres op 9 oktober vertelt hij over zijn aanpak. ‘Ik ben meewerkend voorman, ik vind het té leuk om me er niet mee te bemoeien.’

Lees meer

Daniel Waisberg

Daniel Waisberg

Partnering with data to create insightful stories
Daniel Waisberg, an Analytics Advocate at Google, on how to tell your data stories: the context of where they live, which also defines the audience that will interact with them. In this post he will go through some important lessons learned when visualizing and communicating data in and outside Google. Daniel is keynote speaker at Digital Analytics Congres op 9 oktober, Supernova te Utrecht.

Lees meer

Peter O'Neill

Peter O'Neill

Breaking down the barriers to the use of Digital Analytics
Peter O'Neill, co-founder of LeapThree, keynote at the Digital Analytics Congres on October 9th, on how to break down the barriers using Digital Analytics.

Lees meer

Mark Edmondson

Mark Edmondson

A digital analytics workflow through the Google Cloud using R
Mark Edmondson, Data Insight Developer at IIH Nordic, speaker at the Digital Analytics Congres on October 9th, on how to use several packages built upon the googleAuthR framework which are helpful to a digital analyst who uses R, to demonstrate how they all work together.

Lees meer

Clever°Franke

Clever°Franke

Het jaar van Clever°Franke
Gert Franke, mede-oprichter van Clever°Franke, keynote op het Digital Analytics Congresvan 9 oktober aanstaande, vertelt over de uitbreiding van zijn bedrijf. 

Lees meer

GOUDEN SPONSORS

Netprofiler       Online Dialogue       EDM 

BRONZEN SPONSOR

underlined      adwise

MEDIAPARTNER

webanalisten      DataIM

Aanmelden Cloutoday

Zoek in ClouToday