Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op 14 februari organiseert de MOA de MOAcademy "Wat is de vraag?" uit de MOA leergang marktonderzoek met Durk Bosma als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor onderzoekers aan bureau- en opdrachtgeverskant.

Om te begrijpen hoe je relevantie voor je merk creëert en te bepalen welke associaties en benefits je in conceptontwikkeling en communicatie moet gebruiken om je merk beter bereikbaar te maken, kan de Censydiam benadering worden ingezet.

The Avocado Show is the world’s first avocado based franchise that curates & creates the coolest avocado stuff on earth. The concept went viral like crazy. Watch, laugh and learn as Ron Simpson tells you how they are steering your favourite fruit into the future. Get your ticket at MIE.nl.

Leer je doelgroep kennen, genereer traffic, duik in je data en stuur gericht. Conversieoptimalisatie is niet alleen voor grote commerciële organisaties met grote budgetten. Integendeel. Tijdens het MIE laten 2 interessante non-profit organisaties zien hoe zij dit aanpakken. Bestel je tickets nu op MIE.nl.

Wie koopt er nou bier online? Dat zijn er toch een heleboel, heeft Beerwulf in de afgelopen 2 jaar ondervonden. Tijdens het MIE op 7 februari 2019 worden de grootste learnings van dit bedrijf gedeeld. Koop nu je ticket op MIE.nl.

Kantar heeft een grootscheepse studie uitgevoerd naar het medialandschap in 2019. Wat zijn de voorspellingen voor 2019. Welke trends zullen op korte termijn van invloed gaan zijn op merken, bureau's en mediaplatformen?

In de toekomst navigeren we niet meer via keyboards en beeldschermen over de digitale snelweg, maar via voice. Op het MIE vertelt Mini Kalivianakis, client solutions director en partner bij SKIM, hoe merken daarop kunnen inspelen.

De MOA neemt afscheid van prof.dr. Edith de Leeuw als MOA-hoogleraar Methoden en Statistiek aan de Universiteit van Utrecht. Tijdens het afscheidssymposium kijkt Edith de Leeuw1 nog één keer vooruit naar the Future of Data Collection.  

Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, en de twee Surinaamse beroepsorganisaties voor communicatie, het Centrum voor Communicatie en Public Relations (CCPR) en de Vereniging Communicatie Marketing en Public Relations (VCMP), hebben bekendgemaakt dat ze in 2019 starten met een intensieve samenwerking op het gebied van kennisdeling.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer de praktische aanbevelingen op een rij. 

Aanmelden Cloutoday