Benieuwd wat Artificial Intelligence voor jou betekent?

En wil jij weten hoe je marketing en innovatie organiseert in tijden van disruptieve technologieën en customer centricity? Laat je inspireren door onze keynotes en kom naar het MIE 2018.

Op 31 januari opent Alix Rübsaam, kandidaat voor de titel 'Docter of Philosophy', Nederlands grootste Marketing, Insights en Analytics Event. Als onderzoeker op het gebied van het post-humanisme en de filosofie van technologie zoekt Alix samen met haar luisteraars het grensgebied op tussen computer en mens.

AI or Die: Redefining what it means to be human in the digital age?

Several thinkers and innovators (Stephen Hawking, Elon Musk, Nick Bostrom a.o.) have predicted recently that the rise of Artificial Intelligence means that the end of humankind is near. They see our brain as a computer. For a long time, the computer has been used as a metaphor to explain the way we think. But this metaphor exists in a long tradition of ideas that we have used to explain to ourselves what it means to be human. This can teach us a lot about how our technologies contribute to how we think about ourselves and our future. The "end of humankind" is, thus, more the end of a way of thinking. But this way of thinking influences most of our human activities. How will this change when these ideas start to shift? (31 januari: 9:00-9:40)

Van filosofie naar inspiratie. De eerste dag wordt afgesloten met een echte inspiratie sessie! Aljan de Boer 'head of inspiration' bij TrendsActive presenteert samen met Marketing Insights Specialist Julia Koster en Managing Director Kokke van der Werf van Nationale Nederlanden de  inspiratie sessie waar je hoort hoe je marketing en innovatie in tijden van disruptieve technologieën en customer centricity organiseert.

Inspiratiesessie: van trends en insights naar marketing en innovatie

Onder leiding van Aljan de Boer wordt verteld hoe we marketing en innovatie organiseren in tijden van disruptieve technologieën en customer centricity? Tijdens de inspiratieshow wordt deze vraag vanuit verschillende kanten belicht. TrendsActive, Nationale Nederlanden en VodafoneZiggo laten zien hoe trendinzichten en begrip van de klant worden vertaald naar nieuwe producten en nieuwe campagnes. (31 januari: 16:15-17:15)

Nieuwsgierig naar het hele programma? We bieden op 31 januari meer ± 50 inspiratiesessies! Ga nu naar www.mie.nl en schrijf je in!

Aanmelden Cloutoday