Hoe wordt je zakenvrouw van het jaar 2018? En wat kun je als Marketeer leren van influencers?

Zakenvrouw van het jaar 2017; Elske Doets opent de tweede dag van Nederlands grootste Marketing & Insights Event. Elske is directeur van JanDoets America Tours en Mrs. Canada pur sang. Net als de bijzondere witte spirit bear is ze inspirerend en een beetje ongrijpbaar. 

Hoor hoe Elske zakenvrouw van het jaar 2017 is geworden en hoe zij jonge dames motiveert om ook zakenvrouw te worden. Durf, doen en doorzetten! (1 februari 09.00- 0940 uur)

Importance of Core Values in Marketing

Elske Doets will explain her personal and professional approach of marketing Jan Doets, her activities as a Business woman of the Year and how she markets her new non profit Young Lady Business Academy. All activities link into the bigger picture of Jan Doets and the true branding of it all.

De tweede dag sluiten we af met een lezing van Joeri van den Bergh, Professor Marketing Vlerick Business School. Joeri laat je zie  wie de NextGen is hoe zij zich gedragen, waar je ze kan vinden en hoe je ze kan bereiken!  (1 februari 16.15 - 17.15 uur)

Ignore or Ignite - what marketers can learn from influencers

Bombarded with over 40K brand impressions a day, NextGen (Y&Z) consumers are pre-wired to ignore irrelevant messages. In his keynote presentation based on 26 international expert interviews, Joeri Van den Bergh will guide you through the four ways to ignite influence among a marketing savvy generation.

Nieuwsgierig naar het hele programma? We bieden op 1 februari meer dan ± 50 inspiratiesessies waaronder een hands-on Masterclass over Influencer Marketing!  Ga nu naar www.mie.nl en schrijf je in!

Aanmelden Cloutoday