Advertorial

Advertorial

Veel merken laten kansen om te ontregelen liggen volgens BrandZ, de wereldwijde studie van Kantar Millward Brown. Daarmee missen ze groeimogelijkheden.

De AVG zadelt organisaties met flink wat werk op. Zo kan het opstellen van een verwerkingsregister een aardige kluif zijn. Gelukkig staat u er niet alleen voor. Handige hulpmiddelen zijn inmiddels breed beschikbaar. In dit artikel vindt u een overzicht van bronnen die u kunt raadplegen in het voorbereiden op de nieuwe privacywetgeving.

Hoe zorg je voor geïntegreerde marketingcampagnes in een gefragmenteerd multimedialandschap? Dat is dit jaar het overkoepelende thema van AdReaction, de jaarlijkse, wereldwijde studie van Kantar Millward Brown over ‘the art of integration’ in multichannel reclamecampagnes.

A new approach to FMCG brand insights is being presented. FMCG marketers will - in a few minutes - be able to exactly understand the reasons behind brand performance and explore the future sales impact of various marketing strategies.

Al decennialang krijgen adverteerders een standaard aanpak voorgeschoteld om merkeffecten te meten. Steeds vaker komen merken tot de conclusie dat de uitkomsten van deze methode hen weinig leert en het ontbreekt aan concrete inzichten om het merk stuurbaar te maken.

Effie maakt je onvergetelijk. Wie herinnert zich niet de gouden winnaars van de afgelopen 5 jaar: Hertog-Jan, Jumbo, Triodos, Telfort, Dela, Unox, Bol.com? Allemaal voorbeelden van cases die buitengewoon goede commerciële resultaten laten zien. En waarbij communicatie de doorslaggevende rol in heeft gespeeld.

Om de besluitvorming van consumenten te begrijpen is inzicht in hoe moderne technologieën ons vormen belangrijk. Tijdens de MIE-lezing: Technology comes to shape us. Let’s act on it! bespreekt consumentenonderzoeker en gedragswetenschapper Colin Strong van Ipsos, diverse moderne technologieën die onze verwachtingen vormen en hoe hier als merk op in te spelen.

Wat zijn de beste ingrediënten voor het realiseren van merkgroei? Leer hoe een integrale data-analyse en trackingonderzoek kan leiden tot succesvolle merkgroei. Alleen door een juiste koppeling van de verschillende KPI’s ontstaan waardevolle insights.  

Al decennia lang krijgen adverteerders een standaard aanpak voorgeschoteld om merkeffecten te meten. Steeds vaker komen merken tot de conclusie dat de uitkomsten van deze methode hen weinig leert en het ontbreekt aan concrete inzichten om het merk stuurbaar te maken.

'Digital native' wordt vaak als synoniem voor millennial gebruikt. Dit komt voort uit twee onterechte aannames. Tijdens het MIE 2018 deelt Ipsos de uitkomsten van het onderzoek Millennials Myths and Realities.

Aanmelden Cloutoday