Advertorial

Advertorial

Van alle leeftijdsgroepen veranderen jongeren het snelst van platform. Twee jaar geleden was Facebook nog het belangrijkste platform. Anno 2019 zijn jongeren van 15 t/m 19 jaar vaker te vinden op Instagram, maar ook op YouTube en Snapchat. Newcom brengt jaarlijks het social mediagebruik van jongeren in kaart.

Hoe kun je nog meer halen uit met Effie bekroonde campagnes? Hoe ziet de toekomst van CX eruit? En wat kunnen we leren van FrieslandCampina, als het gaat om het bouwen van een sterk merk? 

Kom voor een antwoord op deze vragen en meer naar onze sessies op het MIE.

Dynata has been a key partner for PHD International over the past 12 months helping them to evaluate the effectiveness of one of their top client’s advertising campaign across Europe. Come to the Dynata presentation on 6 February, 10:45 in the Dynata Hall at MIE19 to find out more about how our innovations in advertising measurement can help you get a true understanding of your results.

Category Entry Points (CEPs) zijn de situaties waarin men idealiter aan je merk zou moeten kunnen denken. Ze gaan niet over eindwaarden – of Simon Sinek’s WHY – maar juist over het tastbare wat, met wie, wanneer en waar(heen). Denk bijvoorbeeld aan: ‘na het sporten’, ‘voor onderweg’, ‘met de kids’.

Wilt u meer klantinzicht met minder enquêtes én een hogere NPS? Bent u geïnteresseerd in hoe u de impact van uw CX-verbeterinitiatieven echt kan aantonen en hier grip op houdt? Neem dan deel aan de presentaties en masterclasses van Underlined op het MIE, waarin wij de laatste ontwikkelingen op het gebied van data driven CX met u delen.

EyeQuestion Software ontwikkelde 18 jaar geleden ‘s werelds eerste webapplicatie voor sensorisch onderzoek met getrainde panelleden of consumenten. Sindsdien is EyeQuestion uitgegroeid tot een krachtige applicatie waarmee in een handomdraai complexe vragenlijsten kunnen worden afgenomen via een smartphone, tablet of laptop.

Google introduceert Comparison Shopping Services (CSS) om te voldoen aan de Europese wetgeving over marktwerking. Om de concurrentie aan te moedigen, zet Google scherpe financiële prikkels in waarmee het aantal prijsvergelijkers in Google Shopping groeit en adverteerders graag overstappen.

Robert Feltzer, Managing Partner bij EDM, leidt tijdens het Digital Analytics Congres een expertsessie over hoe EDM met Google en LiveRamp samenwerkt om crosschannel marketing succesvol te maken op basis van identity management en advanced analytics.

Veel merken laten kansen om te ontregelen liggen volgens BrandZ, de wereldwijde studie van Kantar Millward Brown. Daarmee missen ze groeimogelijkheden.

De AVG zadelt organisaties met flink wat werk op. Zo kan het opstellen van een verwerkingsregister een aardige kluif zijn. Gelukkig staat u er niet alleen voor. Handige hulpmiddelen zijn inmiddels breed beschikbaar. In dit artikel vindt u een overzicht van bronnen die u kunt raadplegen in het voorbereiden op de nieuwe privacywetgeving.

Aanmelden Cloutoday