Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

In de serie How Brands Grow is een nieuw boek uit: ‘Building Distinctive Brand Assets’. Het is geschreven door Jenni Romaniuk, co-auteur van het tweede boek van Byron Sharp. Bram Jonkheer en Sanna van Geldermalsen, Blauw Research schreven een korte beschouwing en samenvatting van dat boek.

Ruigrok NetPanel heeft een nieuw product ontwikkeld, genaamd Share-it: een nieuwe manier om inzichten uit onderzoek op een aantrekkelijke wijze te delen. Gerard Blomsma, senior marktonderzoeker, legt uit wat Share-it doet.

Vanaf 2 juli zal de technologie van MWM2 verder gaan onder de naam Crowdtech. MWM2 denkt de klant zo beter te kunnen bedienen met MWM2 consultancy én Crowdtech technologie. 

Pensioenfonds Horeca en Catering (PhenC) kiest voor Beautiful Lives als partner om het organisatiebrede programma KlantLab op te zetten en te implementeren.

Twee weken na het winnen van de MOAwards lanceert DVJ Insights een geheel nieuw research platform. Onder de naam easy2survey wordt een volledig geautomatiseerd onderzoeksplatform in de markt gezet.

Onlangs deed MediaTest een oproep in de ClouToday. Op 15 mei, de verjaardag van MediaTest, hebben alle werknemers van MediaTest binnen 24 uur een volledig onderzoek uitgevoerd, van kick-off tot rapportage.

Upinion, een marktonderzoeksplatform dat gebruik maakt van social messaging-technologie om real-time inzichten te verzamelen voor klanten wereldwijd, laat weten te zijn gecertificeerd onder ISO / IEC 27001: 2013 vanaf 1 maart 2018.

Op donderdag 17 mei 2018 vond bij Totta Research het klantcontact- en speech analytics event 'Slimmer luisteren naar klanten' plaats. Aan de hand van de sprekers van De Bijenkorf, PWN en gemeente Zeist werd ingegaan hoe speech analytics werkt en hoe je het kunt inzetten. 

Samen helpen MWM2 en SANDBOXcompany organisaties binnen één dag bij het realiseren van gevalideerde verbeteringen in hun communicatie-uitingen. De samenwerking is gebaseerd op hun jarenlange ervaring bij ABN AMRO.

MeMo² en buitenreclame-exploitant Exterion Media hebben met de onderzoekstool Outdoor Ad Impact Forecaster™ een AMMA Award ontvangen (categorie: Hans du Chatinier).

Aanmelden Cloutoday