Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De Outdoor Ad Impact Forecaster is een nieuwe, snelle en unieke manier om de impact van een buitenreclame campagne te voorspellen. Middels de Forecaster bieden Exterion Media en MeMo² adverteerders en bureaus binnen 48 uur een betrouwbare voorspelling over de impact van een traditionele buitenreclame campagne.

InSites Consulting kondigt de release aan van Fluent, een automatiseringstool voor marktonderzoek. De lancering van Fluent kadert in de ruimere ambitie van het bureau om via een hybride dienstverleningsmodel klanten meer voordelen te bieden.

WPP is planning to spend £300m on restructuring over the next three years, with the aim of delivering estimated annual savings of £275m by the end of 2021 and returning the business to growth. This restructure will result in the loss of around 3,500 jobs, but will also add 1,000 new ones.

De ‘maatschappelijke diensttijd’, kortweg MDT, is een nieuw initiatief van dit kabinet. Hoe zorg je ervoor dat MDT voor jongeren een aantrekkelijke optie wordt om serieus te overwegen?

Kantar Public onderdeel van WPP heeft haar aanwezigheid op de Australische markt versterkt door een kantoor te openen in Melbourne. 

Integron heeft voor het negende jaar op rij de Facility Beleving Award uitgereikt aan de organisatie die het beste presteert op het gebied van Facility Beleving. Dit jaar viel de eer te beurt aan het facilitair bedrijf van de Provincie Groningen.

Onder de noemer Institute for Brand Analytics bundelen de Vrije Universiteit Amsterdam en Validators krachten op het gebied van brand analytics. De komende vier jaar onderzoeken ze gezamenlijk welke Brand Metrics effect hebben op de marktpositie van merken.

Kris Vloeberghs is op 5 november aangesteld als Managing Director van Haystack International. Hij zet deze stap vergezeld van een 5-tal senior profielen uit het voormalige team van GfK Leuven. 

Validators heeft een nieuwe branding en website. Inmiddels heeft het bedrijf dertig medewerkers op de loonlijst. Een logisch gevolg bij zulke groei is de uitbreiding met een nieuw kantoor, de Moonlander.

Inview Amersfoort is in oktober heropend. Zo heeft Inview geïnvesteerd in een audiovisueel systeem wat zowel het live volgen van de interviews als het verwerken van de uitkomsten naar een next level brengt.

Aanmelden Cloutoday