Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Na enkele jaren zonder operationele rol binnen CG is eigenaar en oprichter, Merik te Grotenhuis, weer terug bij het bureau dat alles regelt voor een goed onderzoek.

Markteffect mag zich ook in 2018 één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland noemen. Deze groei wordt bekroond met alweer de vijfde FD Gazelle Award: een prestigieuze ondernemersprijs die door het Financieele Dagblad wordt uitgereikt aan ondernemingen die de voorgaande drie jaar een groei van minimaal 20% hebben doorgemaakt.

Dit jaar bestaat Respondenten.nl 15 jaar èn behoort het bedrijf weer tot één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Voor de tweede keer zijn ze daarmee winnaar van de FD Gazellen award 2018. 

Ipsos kondigt de succesvolle afronding aan van de acquisitie van 4 wereldwijde divisies van GfK Custom business research: Customer Experience, Experience Innovation, Health en Public Affairs.

Per 1 oktober is het team uitgebreid met twee nieuwe collega’s: Sophie Walsarie en Annelies Venema.

Marktonderzoeksbureau WPG Research te Oosterbeek vierde op maandag 1 oktober jl. haar 10 jarige bestaan.Tien jaar geleden startte Harm Wevers marktonderzoeksbureau WPG Research.

Mopinion heeft de lancering van een nieuwe website met survey templates aangekondigd. Op de nieuwe site kunnen marketeers diverse online survey templates bekijken en tevens direct gebruiken voor eigen doeleinden.

Het internationale InSites Consulting heeft aangekondigd dat het de handen ineenslaat met Mentha Capital om zijn ambities voor wereldwijde groei in een stroomversnelling te brengen. De huidige 13 managing partners blijven zich inzetten voor een steeds bredere organische groei van het bedrijf en voor een gerichte ‘buy&build’-strategie.

MWM2 heeft nieuwe onderzoeksmethode ontwikkeld voor het (pre-)testen van online video’s zoals corporate films, instructie- & informatiefilms, commercials, pre-rolls en andere videocontent: ‘de MWM2 Videotoets’.

Hoe ziet een onbewuste meting bij de Braingineers er in de praktijk uit? Research Director Eltine van der Veer, sinds deze zomer drager van de felbegeerde titel Insights Professional van het jaar, laat het zien.

Aanmelden Cloutoday