Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Na een uitgebreide aanbestedingsprocedure kiest de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) voor DVJ Insights voor het meten van de effecten van voorlichting. Het gaat om een meerjarige afspraak voor alle campagne-effectmetingen van de overheidscampagnes.

Per 1 januari zijn Integron en Innovam een samenwerking gestart op het gebied van HR in de mobiliteitsbranche. Innovam biedt als grootste opleider binnen de mobiliteitsbranche onder het label WePowerPeople HR diensten aan binnen de mobiliteitsbranche.

Vanwege de flink groei in het afgelopen jaar is het hoofdkantoor van Veylinx verhuisd naar Keizersgracht 203. In het nieuwe gebouw is er niet alleen ruimte voor het huidige team maar is er ook al rekening gehouden met een verdere uitbreiding.

Vanaf november 2018 is het internationale insights programma Glocalities van Motivaction ondergebracht in een aparte onderneming, met de naam Glocalities International B.V. Een ontwikkeling die vijf jaar geleden is begonnen.

Na de fusie en de integratie van Research Now SSI werd onlangs aangekondigd dat het bedrijf verder zal gaan onder de nieuwe naam en het nieuwe merk “Dynata.”

Jan Willem Gerritsen, Executive Officer Europe/US/Latin America Operations van de Macromill Group en medeoprichter en Chief Executive Officer van MetrixLab, verlaat het bedrijf op 8 januari voor een nieuwe uitdaging.

PanelWizard Direct introduceert Factsnapp. Met Factsnapp start je binnen 5 minuten zelf een kort onderzoek op het representatieve Factsnapp-panel. Volgens PanelWizard "Al vanaf een paar tientjes. De resultaten komen real time binnen en kunnen al binnen 1 uur compleet zijn".

Onlangs viel SAMR Marktvinders maar liefst twee keer in de prijzen. Een mooie erkenning voor de data scientists is de Nationale Sportinnovator Prijs voor een psychologische sporttest met realtime portal.

De Outdoor Ad Impact Forecaster is een nieuwe, snelle en unieke manier om de impact van een buitenreclame campagne te voorspellen. Middels de Forecaster bieden Exterion Media en MeMo² adverteerders en bureaus binnen 48 uur een betrouwbare voorspelling over de impact van een traditionele buitenreclame campagne.

InSites Consulting kondigt de release aan van Fluent, een automatiseringstool voor marktonderzoek. De lancering van Fluent kadert in de ruimere ambitie van het bureau om via een hybride dienstverleningsmodel klanten meer voordelen te bieden.

Aanmelden Cloutoday